Klacht: Airco binnen garantie kapot ,maar toch de uren betalen van reparatie

op 21 juni 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Onze airco werkt binnen de garantie termijn niet meer.Vervolgens de installateur proberen te vinden,maar die is er niet meer.

Samsung gebeld en die gaven aan een andere installateur in de plaats te nemen en gaven een adres .Deze man heeft veel zitten bellen en bellen en kwam er niet uit.ook na vervangen van een printplaat op binnendeel en buitendeel werkte het nog niet.Vervolgens na een paar dagen nog een print vervangen en eindelijk doet de airco het weer.
Maar Samsung weigert de tijd te vergoeden van de reparatie,en alleen het onderdeel willen ze betalen.Beetje vreemd.
Ik gaf nog aan dat de installateur failliet is ,en krijg gewoon te horen dat ik dan pech heb.Je schuiven het af op garantie die de leverancier moet geven.Ik ben van mening dat Samsung garantie geeft en er voor dient te zorgen dat ze de garantie nakomen op hun producten.Er is namelijk geen fout van de installateur,Maar gewoon een ondeugdelijke printplaat .Daar komt nog bij dat ook de andere printplaat in de buitenunit al helemaal was aangetast.

Het vervangen van het laatste printje was slechts 5 minuten werk maar ik draai voor alle belletjes en uren op die de monteur heeft gemaakt,omdat hij niet eens weet hoe zo een ding uit elkaar moet.
Samsung garantie is waardeloos.Nooit meer een Samsung apparaat in mijn huis.

Samsung moet gewoon ook de kosten aan de monteur betalen die door hun zelf is voorgesteld en subdealer is van Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door beo5