Klacht: Airco

op 20 juli 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Hallo,

Ik sport met veel plezier bij Basic Fit Hoendiep in Groningen! Helaas is er 1 probleem, wat ik ook veel om mij heen hoor van anderen. De ventilering is heel slecht en daarbij is er geen airco. Dit zorgt ervoor dat bij warme dagen, na 12 uur er helemaal niemand meer komt sporten. Niet goed voor beide partijen dacht ik zo?! Ik merk dat ik zelf bijna geen lucht krijg, omdat het er zo benauwd is, en dat al om 7 uur in de ochtend! Dit kan niet gezond zijn.. ik hoop dat jullie hier iets mee doen en kunben. Met vriendelijke groet, Laura Prins

Wanneer de airco geplaatst is, zodat we normaal lucht kunnen krijgen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 15 augustus 2016 om 11:58 geantwoord

Beste Laura,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb contact opgenomen met de manager van de club. Zij kon mij vertellen dat er luchtbehandeling aanwezig is in de club. Dit haalt lucht van buiten en maakt dit koeler om het vervolgens te verspreiden in de club. Echter als het weer veel veranderd (wat nogal gebeurt in Nederland) dan reset het systeem zich om aan te passen aan de temperatuur. Hierdoor lukt het niet altijd om de club op de gewenste temperatuur te krijgen.

Hopelijk ondervind je niet al te veel ongemakken door de warmte deze zomer.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Laura Prins