Klacht: Airco

op 10 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

D

Gewenste Oplossing:

De airco is kapot of bus chauffeur wil die niet aan zetten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Jan, Met deze temperaturen is dat niet fijn. Kun je me vertellen in welk lijnnummer je zat en bij welke halte, hoe laat en in welke richting je bent ingestapt? Dan kan ik de melding intern doorsturen zodat, wanneer de airco kapot blijkt te zijn, deze gerepareerd kan worden. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 juli 2016 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

\"Met deze temperaturen is dat niet fijn. Kun je me vertellen in welk lijnnummer je zat en bij welke halte, hoe laat en in welke richting je bent ingestapt? Dan kan ik de melding intern doorsturen zodat, wanneer de airco kapot blijkt te zijn, deze gerepareerd kan worden.\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen, klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Kaasbaas1977