Klacht: Air Max 2017 lek; geen service Foot Locker

op 01 juni 2017 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 april 2017 heb ik bij Foot Locker Zaandam AIR MAX 2017 van € 189,99 gekocht. Na een paar keer gedragen te hebben was de lucht uit de rechter schoen. Vandaag, 1 juni, zijn wij naar de winkel geweest. Omdat het volgens de verkoper, de bedrijfsleider en de manager geen productiefout is kunnen zij er niks mee. Volgens hen heb ik in iets scherps gestaan. Al zou dat zo zijn, dan nog mag van schoenen van € 190,- verwacht worden dat ze op een normale manier gedragen kunnen worden. Alhoewel ik ze alleen met mooi weer heb gedragen. Vreemde conclusie van het personeel, niet klantvriendelijk en zeker niet klanttevredenstellend.

Gewenste Oplossing:

Als ik nieuwe schoenen krijgt. Er is een probleem met de schoenen en die moet opgelost worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fred van Rossum