Klacht: air lel nike air max 2017

op 26 september 2017 over Nike in de categorie Sportmerken

ik heb Nike air max 2017 na ca 5 maanden is er van 1 schoen de air lek geraakt. Ik heb dit bespreekbaar gemaakt in de Nike store in outlet roermond, hier gaven ze me het advies om ermee naar de winkel waar ik ze gekocht heb te gaan.
Dus ben ik ermee naar Footlocker Nijmegen gegaan hier bleek dat ik ze enkele dagen buiten garantie periode van 6 maanden zat en hun dus niks gingen doen ook moest ik een aankoopbon hebben ik had aankoopbewijs in de vorm van bankafschrift op mijn telefoon dit was voldoende maar dat moest ik dan wel uitgeprint hebben op mijn vraag of ik het naar hun kon mailen zodat ze het ter plekke konden printen was herantwoord ze konden wel printen maar dat was geen optie!
Kortom bij Footlocker Nijmegen zijn ze erg klantonvriendelijk ik heb deze schoenen mijn dochter voor haar verjaardag cadeau gedaan en dacht voor die prijs een goede schoen te kopen ik weet alles kan kapot gaan maar dan verwacht ik voor zulke bedragen wel iets meer service.

In de nike outlet store in Roermond waren ze uiterst vriendelijk en hun hebben me ook geadviseerd als ik er met roodlocker niet uit zou komen. de klacht bij Nike neer te leggen hun zouden alle medewerking verlenen om het op te lossen!

als deze schoen weer te dragen is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanneke77