Klacht: Vlucht geannuleerd maar geen bericht!

macverbeek op 27 november 2016 over Air berlin in de categorie Vliegmaatschappij

Op 26 oktober 2016 zouden mijn zus en ik om 21.35u terug vliegen vanuit New York JFK naarr Düsseldorf.
In de ochtend wilde ik ons inchecken voor de vlucht, maar zag ik ineens een andere vliegtijd erbij staan. Na het checken van de site zag ik dat onze oorspronkelijke vlucht (om 21.35u) geannuleerd was en dat wij overgeboekt waren op een vlucht om 17.55u.
Nou baalde wij hier natuurlijk ontzettend van, aangezien onze heenreis ook al 2 uur vertraagd was en wij dus nog minder tijd in New York konden doorbrengen. Desondanks zijn wij ons ervan bewust dat vertragingen nou eenmaal kunnen voorkomen.
Wat wij echter wel heel erg vonden is dat mijn zus (die de boeking heeft gedaan) geen mail heeft gekregen van Air Berlin over de annulering van de vlucht. Als wij dus besloten zouden hebben op het vliegveld ons in te laten checken waren wij er niet achtergekomen dat onze vliegtijd veranderd was en hadden wij onze vlucht gemist!
Slechte zaak Air Berlin!!!!!
Ik hoop dan ook op een verklaring vanuit de maatschappij en een vergoeding!

Als ik een verklaring krijg wat er mis is gegaan bij het informeren vanuit Air Berlin en wanneer mijn zus en ik een vergoeding krijgen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Air berlin

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Air berlin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door