Klacht: ahspaaractie-reserveren

op 13 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

In november 2019 waren de glazen bij Albert Hein in Hengelo Thiemsbrug op. De medewerker heeft mij geadviseerd om online te reserveren. zo gezegd zo gedaan. 21 februari krijgen we eindelijk mail dat we de glazen mogen ophalen. Toen ik naar Albert Hein ging om de glazen op te halen werd mij verteld dat de glazen niet uitgegeven mochten worden ivm de corona virus. De glazen zouden worden bewaard. Nadat er een duidelijke regels werden opgesteld zou ik de glazen weer op mogen halen. Begripvol ga ik naar huis in afwachten op bericht. 2 maand later niks gehoord, ondertussen werden er wel bakjes uit gegeven en spaarkaarten ingenomen waardoor ik verhaal ben gaan halen. De medewerker vertelde dat de Glazen waren terug gestuurd den dat ik moest mailen naar ah-spaaractie. De klantenservice vertelde ons de glazen niet meer voorradig zijn en dat we pech hebben. Ik vind dit meer dan schandalig. We krijgen ook geen reactie meer. wij wensen niet zo behandeld te worden en zeker niet door Albert Hein. We brengen daar kapitalen naar toe! We hebben 4 volle spaarkaarten. Ik verwacht dan ook een passende oplossing. Indien nodig kunnen wij alle mailwisseling laten zien!

Alsnog de glazen leveren. Dit is echt onacceptabel!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht appelmann

4 maanden geleden - Ik krijg een mail van klacht .nl dat AH mijn klacht niet in behandeling neemt? ik heb geen terug koppeling ontvangen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht appelmann

4 maanden geleden - nog steeds geen reactie

Alle klachten die gemeld zijn door appelmann