Klacht: Ah VRIJ brood SLECHT

op 16 september 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ook ik heb een klacht over het nieuwe glutenvrije brood van AH.
Voorheen kocht ik Genius brood. Lekker, lang vers, geen klachten. Helaas besloot AH dat zij het zelf beter konden. Maar dat is alles behalve waar. Het lijkt wel of niemand bij AH op het idee is gekomen om dit product zelf eerst even uit te testen. Hoe je het ook uit de zak haalt, het valt uit elkaar. En ook niet grote stukken, het verkruimelt zo klein, dat je het niet eens meer aan de vogels kunt voeren! Het is gortdroog en NIET lekker ­čśł.
VRIJ brood van AH:
VRIJ van smaak
VRIJ van vorm
VRIJ van elke manier om het normaal naar binnen te werken.
Weg met die rotzooi! Het is al vervelend genoeg als je geen gluten kunt eten!

Genius brood terug in de schappen, en nog een paar jaar doorwerken aan jullie eigen brood.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht smesje

8 maanden geleden - Heb de klacht ook op de AH site gezet. De volgende dag kreeg ik een mailtje terug, waarin stond dat ik met de mail mijn geld terug kon vorderen bij de klantenservice, maar dat Genius brood niet terugkomt in de schappen. Met mijn teruggekregen geld naar de Jumbo gegaan om YAM brood te kopen. .. Service van AH is prima, maar hun brood gaat het echt niet redden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door smesje