Mijn Klacht:
Geachte heer mevrouw,
Wij hebben deze keer eens gekozen voor de AH mayonaise “ romig van smaak”
De beter leven mayonaise 500 nl
Wat erg jammer dat we die nu in huis hebben en zeker erg jammer van onze frietjes. De mayonaise lijkt meer op slasaus en dat verwacht men niet !!
Daardoor is de smaak verre van romig !
Zoooooo ‘ n tegenvaller !!
Wachtend op uw antwoord
Verblijf ik met vriendelijke groet
Mw E Mulders
Gewenste Oplossing:
Wij verwachten een alternatief. Zoals lekker dikke mayonaise vol smaak.

