Mijn Klacht:
Net gehoord dat ah zijn e mail kanaal opheft, via whatsapp van ah zelf. Nu kun je alleen via chat, die niet goed werkt, whatsapp, wat gedoe is met typen, telefoon, lange wachttijden en Messenger en twitter, waar ik geen accounts heb en ze ook niet wil, de klantenservice bereiken wordt zo wel lastig. Schande en slechte service dus.
Gewenste Oplossing:
E-mail button terugplaatsen op servicepagina.

