Mijn Klacht:
Er staat op de verpakking ”Nieuwe Oogst. Als je gaat bakken zijn er frietjes die na luttele seconden al gaar en donkerbruin zijn (oude oogst) en frietjes die nog enige minuten nodig hebben (nieuwe oogst). Waarom wordt oude oogst aardappelen vermengd met nieuwe oogst? Je kunt dit mengsel gewoonweg niet bakken tot smakelijke frietjes. ik heb foto’s van het onsmakelijke baksel en de verpakking voor U ter beschikking.
Gewenste Oplossing:
Vermeng oude- en nieuwe- oogst aardappelen niet. Deze klacht bij onze AH vestiging deponeren helpt niet. Zij verpakken de aardappels niet. Dit probleem moet door AH bij de bron aangepakt worden.

