Klacht: agressieve benadering, bedorven produkten.

op 14 augustus 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik konstateerde onlangs bedorven produkten in de schappen .
Na een opmerking hierover en een discussie laten we zeggen.
Vloog een van de teamlijders hoogst agressief mij naar de strot.
Ik vind een aantasting van mijn intregriteit .
U weet dit is de druppel.
Ik ga dit tot het hoogst uitvechten.

Gewenste Oplossing:

Dit ben ik niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevis