Klacht: agressief gedrag personeel ns tegen een vrouw.

op 11 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Bijna te laat ingestapt.Meteen op een agressieve manier benaderd door personeel.Uitstappen volgende station.Door te laat instappen op zich redelijk.Heb ptss en angststoornis.Reizen daardoor moeilijk.Grof benaderd.Moest vreselijk huilen door angst door deze benadering.Iedereen zag mij huilen dit was zeer ongemakkelijk.Personeel had mij op een rustige manier moeten vertellen dat ik een fout had gemaakt en uit moest stappen het volgende station..Heb het personeel aangesproken op hun groffe gedrag al huilend.Ik zei dat agressie toch moest worden teruggedrongen.Waarom dan zo agressief tegen mij.Al met al een uur moeten huilen door deze afschuwelijke benadering door ns personeel.Er wordt geklaagd over mensen die lelijk doen tegen ns personeel maar andersom doen zij juist wat niet moet.Ben er stuk van en dacht laat ik maar voor de trein springen dan doet niemand meer lelijk tegen mij .Zo labiel werd ik door het ns personeel.

pRustige nette manier.Rekening houden met mensen met een beperking of ptss.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 29 augustus 2016 om 08:42 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door petramooibroek