Klacht: agressief gedrag personeel ns tegen een vrouw.

op 11 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bijna te laat ingestapt.Meteen op een agressieve manier benaderd door personeel.Uitstappen volgende station.Door te laat instappen op zich redelijk.Heb ptss en angststoornis.Reizen daardoor moeilijk.Grof benaderd.Moest vreselijk huilen door angst door deze benadering.Iedereen zag mij huilen dit was zeer ongemakkelijk.Personeel had mij op een rustige manier moeten vertellen dat ik een fout had gemaakt en uit moest stappen het volgende station..Heb het personeel aangesproken op hun groffe gedrag al huilend.Ik zei dat agressie toch moest worden teruggedrongen.Waarom dan zo agressief tegen mij.Al met al een uur moeten huilen door deze afschuwelijke benadering door ns personeel.Er wordt geklaagd over mensen die lelijk doen tegen ns personeel maar andersom doen zij juist wat niet moet.Ben er stuk van en dacht laat ik maar voor de trein springen dan doet niemand meer lelijk tegen mij .Zo labiel werd ik door het ns personeel.

Gewenste Oplossing:

pRustige nette manier.Rekening houden met mensen met een beperking of ptss.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 29 augustus 2016 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door petramooibroek