Klacht: Agressief bedrijf

op 18 juli 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik ben telefonisch benaderd door dit bedrijf. Die man aan de telefoon moest en zou mij een mail sturen en ik heb maar toegestemd om van hem af te komen.
Nadat ik de mail heb gehad heb ik na een paar dagen gemaild dat ik er geen gebruik van wens te maken.
Nu krijg ik dan toch een factuur van € 99,- omdat ik niet opgezegd zou hebben.
Ik moet nu mijn teruggestuurde mail naar hun opsturen omdat zij beweren dat ik dat niet heb gedaan. Aangezien ik mijn mailbox regelmatig op mijn telefoon opschoon heb ik die mail niet meer.
Dat zij nu niet willen aannemen dat ik heb opgezegd wordt wel vervelend aangezien die man aan de telefoon ook nogal opdringerig was.
Na alle verhalen hier en verder op internet te hebben gelezen, begrijp ik dat ze wel vaker zeggen dat ze niets hebben ontvangen.
Dit is wel heel dubieus.

Gewenste Oplossing:

Ik wil van hun af en wil uit hun klantenbestand. Hun manier van benaderden is nogal agressief.
En ik ga zeker niet de rekening betalen aangezien ik zeker weet dat ik goed heb gehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door edithdv70