Klacht: Aggressieve verkoper

op 22 mei 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telefoonverkoper van Ziggo belde mij op mijn zakelijk nummer op 22-5-2020. Hij wilde weten of ik internet van Ziggo had. Toen ik zei dat ik geen interesse had, bleef hij terugbellen en werd hij ronduit agressief. Belachelijk. Wat een slechte mensen heeft Ziggo in dienst! Doe geen zaken met Ziggo!

Gewenste Oplossing:

Als ziggo niet meer samenwerkt met zulke agressieve telemarketeers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door geengebruikersnaamnodig2001