Klacht: Afzetters

op 02 oktober 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Eerst krijg ik vorige maand een dikke rekening van € 126 omdat ik meer dan € 100 over mijn internetbundel ben gegaan. Ik heb in al die jaren dat ik een mobiel heb nog NOOIT over mijn internetbundel gegaan. Sinds ik bij youfone zit heb ik problemen met het verbinden met Wifi. Ook heb ik geen waarschuwings sms’je gehad (terwijl iedere profider dit doet, behalve jullie!) dat sms’je krijg ik pas als ik er al € 100 overheen zit. Waarom kan dit niet als ik er € 5 overheen zit? Youfone doet hier vervolgens helemaal niks mee en ik moet maar gewoon betalen. Toen wou ik vorige maand mijn contract verlengen met 1 maand (ik ben een maand-contract met youfone aangegaan) en vervolgens schetst mijn verbazing dat ik ineens een 2-jarig contract heb, ZONDER MIJN TOEZEGGING! Tevens heb ik niet eens een bevestigingsmail hierover gehad en zie ik het eergister pas in mijn youfone. Ik heb niet gevraagd om een 2-jarig contract en dit dus ook niet bevestigd.

Als mijn contract per direct wordt beeïndigd!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:06 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht SusanH

1 maand geleden - Ik ben geen contract van 2 jaar aangegaan, ik ben een half jaar geleden een maandcontract aangegaan. Toen ik wou verlengen hebben jullie mijn contract van een maand veranderd in een 2 jarig contract, zonder mijn toestemming! Dus ik wil hier vanaf. Tevens heb ik geen mail hierover ontvangen en zie ik het nu pas, 2 weken later. Het lijkt mij schappelijk dat jullie mijn contract per volgende maand (of de maand erna) beëindigen.

Alle klachten die gemeld zijn door SusanH