Klacht: Afzetterij crowncard

op 11 juli 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ik werd op 22 juni gebeld door een medewerken van “crowncard” in de vroege ochtend. Normaal hang ik meteen op wanneer mij iets aangesmeerd wordt, maar deze jongeman had hele mooie beloftes. Ik kreeg te horen dat ik op dezelfde dag een email zou ontvangen met inloggegevens. Ik was daarop aan het wachten, niks ontvangen. Ik dacht dus dat hij waarschijnlijk een verkeerde email adres genoteerd zou hebben en ik ervanaf zou zijn. Ik heb dus ook vanaf die dag geen mail meer gezien, waardoor ik er niet meer aan gedacht had. Ik krijg vandaag 11 juli ineens een mail binnen dat ik een bedrag moet betalen. Ik vind dit belachelijk, aangezien ik geen mail heb ontvangen, en dus ook geen gebruik heb kunnen maken van de crown card, en hem ook niet heb kunnen annuleren. De hoogte van het bedrag was me overigens ook nooit verteld, want dan had ik mijn email adres sowieso nooit gegeven. Nadat ik deze email kreeg heb ik dus uitgerekend in werkdagen en het is vandaag mijn 14e dag, ik ga er dan vanuit dat ik het vandaag nog kan annuleren? Kunt u me hierbij helpen?

Wanneer ik niks meer hoef te betalen aan crowncard

Alle klachten die gemeld zijn door Karimaboueboue