Klacht: afzeggen afspraak

op 08 augustus 2018 over Schoonenberg in de categorie Zorghulpmiddelen

Mijn man is 2 weken geleden telefonisch benaderd door medewerkers van Schoonenberg of hij mee wilden doen voor een onderzoek waarbij hij nieuwe hoortoestellen zou krijgen.
Mijn man heeft hier ja op geantwoord en er werd meteen een datum afgesproken en met de mededeling dat hij ook een schriftelijke bevestiging zou ontvangen en inderdaad ook deze hebben wij gekregen.
Nu kreeg mijn man gisteren (07-085-2018) een telefoontje van een medewerker van Schoonenberg dat de afspraak gecanceld zou worden omdat ze genoeg aanmelders hadden.
Sorry maar dit vind ik niet toepasselijk. Jullie benaderen mijn man hiervoor, jullie maken een telefonische afspraak en jullie bevestigen deze nogmaals via de brief en dan deze reactie geven van: aanmelders genoeg dat kan niet want jullie benaderen de mensen en niet andersom.
Dit is niet acceptabel en absoluut klantonvriendelijk daar mijn man al bijna 10 jaar klant is van Schoonenberg!!!!!!!

Ik hoop dat hier een verontschuldiging op zijn plaats is en dat je zoiets ten opzichte van een vaste klant in de toekomst niet kunt maken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoonenberg

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoonenberg nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Schoonenberg

4 maanden geleden - Vervelend om te horen dat de afspraak om onduidelijke redenen is afgezegd. Graag willen wij met u in contact komen. Kunt u ons uw telefoonnummer geven zodat wij u kunnen bellen. KLANTCONTACT SCHOONENBERG HOORCOMFORT

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoonenberg in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht THorijon

4 maanden geleden - Geachte heermevrouw, Mijn man is al jaren klant bij de winkel in Weert van Schoonenberg. Hij is ook door een van de medewerkers benaderd voor het onderzoek waar hij graag aan mee wil doen maar is wederom ook door de een van de medewerkers van de bovenstaande winkel gebeld om het te annuleren. Daar ik niet weet of ons telefoonnummer door iedereen te zien is zou ik u willen vragen om hun hierover te benaderen en uitleg te vragen over hun spontane afzegging van de afspraak. Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht THorijon

4 maanden geleden - Ik wil u in ieder geval bedanken voor een tegen reactie.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoonenberg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoonenberg

Heeft op 03 september 2018 om 10:51 geantwoord

Geachte mevrouw Thorijon,
Excuses voor de late reactie, meldingen via klacht.nl komen niet direct bij ons binnen.
Wij kunnen ook via de winkel geen gegevens van uw man vinden met de gegevens die wij via klacht.nl krijgen.
Is het mogelijk voor u om zelf telefonisch contact met ons op te nemen?
Dit kan op telefoonnummer: 0900-6007008 (lokaal tarief)

Bij voorbaat dank,
Magda Waltmans Schoonenberg Hoorcomfort Klantcontact

Alle klachten die gemeld zijn door THorijon