Klacht: Afzakkende sokken

op 28 mei 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Geachte Hema

Donderdag een paar sokken gekocht bij jullie van het model clasic, ik heb nog aan gegeven in de winkel dat ik goeie sokken wilde die niet snel zouden afzakken zodat als je op straat loopt niet de hele tijd je sokken zou moeten optrekken.
Nu twee dagen verder en twee x een paar classic sokken te hebben gedragen moet ik het volgende concluderen. Deze sokken van het model classic zouden direct uit de winkel verwijderd moeten worden en niet meer verkocht worden als sokken want als je dit model aan hebt zakken ze al binnen 5 minuten tot op je enkels! Dit zijn dan ook schandalig slechte sokken die niet als sokken verkocht zouden mogen worden, ik hoop dat u wat met dit advies gaat doen zodat niet andere klanten van jullie gedupeerd worden met deze rommel.
Ik breng ze in iedergeval terug naar de winkel en wil mn geld terug!

Wanneer jullie sokken verkopen die niet meer afzakken dus strakker elastiek in de sokken maken.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 103018293