Klacht: afwijzing nieuw toestel na diefstal.

op 30 april 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Op 8-4-2016 tussen 10.00 uur en 10.15 uur is mijn Telefoon inclusief simkaart gestolen uit het klaslokaal op het adres: Utrechthaven 13, 3433 PN te Utrecht. mijn telefoon zat in mijn tas welke ik heb laten staan in het lokaal tijdens een korte pauze. Dit lokaal zat dicht toen wij pauze zijn gaan houden. Dan wel niet op slot. Ik heb hiervan aangifte gedaan welke reeds bij jullie bekend is. Ik heb mijn telefoon verzekerd volgens het totaal verkeringspakket.
Nu hebben jullie mij een nieuwe telefoon afgewezen volgens artikel 6. Ik ben het niet eens met deze afwijzing en ben daarop naar het KPN business centrum geweest te Amersfoort op 25-4-2016. Daar heeft de medewerker samen met mij een bericht getypt welke naar Den-Haag zou worden gestuurd waarna er volgens hem binnen 2 werkdagen contact met mij opgenomen zou worden. Telefonisch of per mail. Op donderdag 28-4-2016 heb ik hier nog niks van vernomen waarna ik telefonisch contact heb gezocht met KPN. Deze medewerker gaf aan dat het niet mogelijk was mijn in contact te brengen met een medewerker van de afdeling schade en diefstal. Op zaterdag 30-4-2016 heb ik nogmaals telefonisch contact opgenomen met KPN. Deze medewerker vertelde mij dat het niet mogelijk was mij in contact te brengen. Ook vertelde deze medewerker mij dat er geen formulier of mail vanuit business centrum verstuurd had kunnen worden met daarop contact binnen 2 werkdagen.
Ook gaf deze medewerker mij aan dat als de verzekering een afwijzing doet hierop niet in bezwaar kan worden gegaan enkel we het hoger op zouden moeten zoeken. Nu ben ik al 11 jaar klant bij KPN en wil ik liever niet opstappen maar deze gang van zaken is voor mij wel een reden niet meer met KPN in zee te gaan. Ik heb nu een abonnement welke nog een jaar loopt waar ik niks aan heb daar ik geen toestel meer heb. Ik wil dan ook in contact komen en proberen een passende oplossing te vinden voor dit probleem voordat ik besluit niet meer met KPN verder te gaan. Anders ben ik genoodzaakt dit hoger op te zoeken en mijn rechtsbijstand in te schakelen.

Hopelijk komen we tot een passende oplossing en hoor ik snel van KPN.

een nieuw gelijkwaardig toestel.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kelderrik