Klacht: afwijzeging: teruggave geld van ov chipkaart

op 22 augustus 2017 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

mijn ouders hebben op aanraden van een e-mail: Er staat nog geld op uw verlopen OV-chipkaart
Datum: Wed, 24 May 2017 11:04:49 +0200
Van: OV-chipkaart
Aan: j.vangyzen@ziggo.nl.
2x een brief met ov chipkaart verzonden voor opzegging met het daar aan verbonden geld te laten overmaken op de daarvoor ingevulde giro rekening. Het gaat om de nummers Op 18/06/16 is uw persoonlijke OV-chipkaart met nummer 3528020015583581 verlopen. Er staat nog € 10 op de kaart. Van de Hr J.van Gijzen en Op 24/06/16 is uw persoonlijke OV-chipkaart met nummer 3528020015976876 verlopen. Er staat nog € 19,22 op de kaart. van Mv. L van Gijzen – Roest.Wist u dat u dit bedrag gemakkelijk kunt terugvragen? maar helaas krijgt de Hr. J van Gijzen een e-mail dat is afgewezen Onderwerp : Uw verzoek m.b.t. OV-chipkaart met nummer 3528 0200 1558 3581 is afgewezen
Kenmerk : EMA001-0717 ov gebeld 22-08-2017 20.30 de medewerker bleef zeuren over verlengen terwijl het ging over dit probleem, daar meneer geen oren voor een slecht iets als klant zo te worden behandeld.

Dus terug komend op mijn verhaal maak €.29,22 over naar de des betreffende giro.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van gijzen