Klacht: afwerklatje

op 28 juni 2017 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

afgelopen zaterdag hebben wij voor 199 euro een kippenhok gekocht bij de Hornbach. Vandaag ben ik teruggegaan om een los afwerklatje te kopen. Jullie hadden maar 1 soort houten lat die eigenlijk te dik was maar oke. Hij lag bij de afgeprijsde artikelen omdat ie stuk was. van 4,95 voor 2,95. Echter toen ik verder zocht vond ik ergens op de grond precies een aantal latjes van die ik nodig had. 1 had ik er nodig maar het was restafval. Ik heb gevraagd of ik het mocht kopen maar dan kon niet. Dat mocht niet, dat zijn de regels. Hij zei nog iets over het voorraad systeem. Maar nu heb ik een kippenhok gekocht van 200 euro en ik vraag om een afwerklatje (AFVAL) waar ik notabene voor wil betalen en dat kan niet. Gaat dan het systeem weer voor de klant? Het lag daar om weg te gooien. Daarna heb ik 15 minuten bij kassa moeten wachten omdat het meisje de afgekeurde lat niet kon scannen omdat het papiertje dat eraan was gemaakt verregent was. Het duurde zolang, andere klanten werden tussendoor geholpen. Ik was zo boos dat ik uiteindelijk ben gegaan omdat ik mijn kinderen van school moest halen. Vanmiddag ben ik naar de Gamma gegaan om mijn latje te halen. Ik vind het schandalig en uiterst klantonvriendelijk!

Wanneer jullie de klant voor de procedure laten gaan. Ik kom niet zomaar om een los latje te halen. Ik heb afgelopen zaterdag voor 260 euro al bij jullie uitgegeven aan het kippenhok en overig materiaal. Daarbij laten jullie mij ook nog eens een kwartier bij de kassa wachten. En dit is al de tweede keer. De andere procedure is dat ieder plantje uit de kar gehaald moet worden om te scannen. Daarbij knakte een tak af. Omdat het zolang duurde (de meneer aan de kassa wist niet uit te leggen wat het was) ben ik uiteindelijk zelf helemaal teruggelopen om het plantje te ruilen. Ook dat is niet klant- of servicegericht. Ik ben helemaal klaar met de Hornbach. Jammer dat de kleine Formido hier om de hoek voor jullie is moeten sluiten. Daar wisten ze wel wat service was.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 13 juli 2017 om 15:22 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Verheyen