Klacht: Afwachting levering van Gamma door ExtraHome

op 07 oktober 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 oktober heb ik in de webshop van Gamma een bestelling gedaan. Deze zending zou eerst op 4 oktober door extrahome worden geleverd, tot dat ik een telefoontje kreeg van hun dat de levering niet door ging, omdat bleek dat er nog 1 onderdeel van de zending er niet was en dan mogen ze van de Gamma de zending niet afleveren.
Inmiddels is het vrijdag 7 oktober en heb ik na contact vanmorgen met extrahome, die zeiden dat zij nog steeds wachten op een artikel en dat daarom de zending niet kon worden afgeleverd. Bij Gamma die ik vanmorgen er na ook gebeld heb konden ze mij niet zeggen welk artikel er nu gemist werd.
Dus er is een soort status padstelling en ik heb geen spullen

Gewenste Oplossing:

Ben pas tevreden als ik op korte termijn weet wanneer ik mijn spullen ga ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 08 oktober 2016 om 14:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste R. Hersman,

Bedankt voor uw melding.

Helaas hebben we met deze leverancier afgesproken dat de bestelling in zijn geheel bezorgd moeten worden. Uw bestelling is nog niet compleet binnen gekomen bij Extra@Home. Daardoor kunnen we deze ook nog niet leveren.

Voor meer informatie betreft de bestelling verwijs ik u door naar de leverancier. Zodra de bestelling compleet is, wordt u door Extra@Home gebeld voor een bezorgafspraak.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door sascha99