Klacht: Afspraken worden niet nagekomen

op 06 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Op 19 mei jl. word ik gebeld door de Telegraaf of ik het proefabonnement tegen een voordelig tarief wil omzetten in een jaarabonnement.
I.v.m. vakantie spreek ik 1 juni af als ingangsdatum. Wie schetst mijn verbazing als ik thuiskom ligt voor bijna twee weken de Telegraaf in de brievenbus. Heb gebeld met de afd. klachten en zij adviseren mij gebruik te maken van het herroepingsrecht en zullen een nieuw jaarabonnement in orde maken tegen het afgesproken voordelige tarief. Op vrijdag 3 juni krijg ik een bevestigingsmail van de Telegraaf dat het nieuwe abonnement op 6 juni ingaat. Helaas vanmorgen geen Telegraaf!!!!! Jammer ik vind de Telegraaf een prettige krant, maar het personeel laat wel te wensen over……..

Afspraken nakomen en capabel personeel in dienst nemen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 juni 2016 om 15:42 geantwoord

Beste heer/mevrouw Van 't Veer,
Vriendelijk bedankt voor uw melding. Wij zien inderdaad dat het abonnement op de verkeerde datum was ingegaan en dit is gewijzigd naar 6 juni 2016 zoals u dit heeft aangegeven. Wij vinden het spijtig om te horen dat u De Telegraaf op 6 juni 2016 niet heeft ontvangen. U heeft de melding al doorgegeven en dit betekent dan ook dat dit gemeld wordt bij het distributiecentrum. Zij pakken dit verder op en wij gaan er vanuit dat de bezorging verder zal verlopen. De gemiste editie wordt verrekend met uw abonnement. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij dit graag.

Monique

Alle klachten die gemeld zijn door roblex