Klacht: Afspraken, service en bezorging

op 13 januari 2015 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn wasmachine die ik bij wehkamp had besteld zou op 29-12-2014 bezorgd worden. Tussen 14.25 en 16.25 uur. Geen wasmachine. Website gechecked en daar stond dat ik bericht zou krijgen als de bestelling vertraging op zou lopen. Geen bericht gehad. Extra@home gebeld, 4x… en Eindelijk na 21 wachtenden en zeker een uur later kreeg ik een dame aan de lijn die me meldde dat heel de rit waarin mijn wasmachine was verwerkt niet doorging. Of ik de afspraak wilde verzetten, eerste mogelijkheid: 05-01-2015!!! Oftewel: ik moet weer achteraan in de rij gaan staan.
Ik heb mijn afspraak verzet, wehkamp op de hoogte gebracht (die overigens WEL met een excuus en kleine tegemoetkoming kwamen) en op 30-12 en 31-12 een klacht verzonden via mail naar bezorgprognose@postnl.nl (adres kreeg ik van dame aan de telefoon).
Op deze mails heb ik tot nu toe nog geen reactie gekregen.
Ik had hierin uitgelegd dat ik de middag (29-12) vrij heb moeten nemen (en ondertussen heb ik op 5-1 ook alweer een dagdeel vrijgenomen, )dat ik het waardeloos vond dat er totaal geen communicatie was over de vertraging/status van mijn bestelling en dat mijn bestelling pas een week later pas bezorgd kon worden en de vraag of ik hiervoor nog compensatie kon verwachten

Ik zou het liefst zien dat extra@home mij hun excuses aan zouden bieden voor de gemaakte fouten en compensatie aanbied voor de middag en ochtend die ik vrij heb moeten nemen van mijn werk.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Extra@home

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Extra@home nog niet in behandeling is genomen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 15 juni 2015 om 14:49 geantwoord

Geachte heer/mevrouw.

Ervan uitgaande dat u bestelling is afgerond, wijzigen wij daarom de status van u klacht.

Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres extra.at.home@postnl.nl onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 04 juli 2017 om 18:21 geantwoord

Oplossing geboden door Extra@home op 15 juni. Klacht geplaatst op 13 januari. NOOIT met iets van gehoord tot nu toe omdat ik toevallig weer eens inlogde om een klacht te plaatsen. Wederom over extra@home.

Alle klachten die gemeld zijn door tasja25