Klacht: Afspraken per telefoon gemaakt worden niet nagekomen, verkeerde levering boeken….

op 26 september 2017 over Iddink in de categorie Boeken

Ik heb vanmiddag gebeld over een bestelling van twee boeken. Jullie hebben een verkeerd boek geleverd nl. een nakijkboek.
Het buiten de paden om bestellen gaat zeer moeizaam!
Ik heb voor de zomervakantie gebeld over het behouden van twee boeken; Nectar en Nova.
Mijn dochter heeft deze boeken dit schooljaar allebei nodig omdat ze Havo 4 en 5 stof doet uit deze twee boeken. Dit kon geregeld worden. Nu bleek dat ik deze boeken voor 15 september terug had moeten sturen.
Hier heb ik wederom over gebeld. Ik moest de boeken terug sturen en dan zouden jullie vervolgens de boeken weer naar mij sturen. Heel onlogisch maar goed, ik heb dit gedaan. Ik moest vorige week voor een studiedag in Ede zijn maar zelf de boeken terugbrengen kon echt niet, dit moest per post gebeuren, kosten 6,75 euro. Nu de verkeerde boeken retour gekregen waar ik vandaag weer over heb gebeld. Ik werd zeer onvriendelijk geholpen en kreeg te horen dat de rekening nu op ongeveer 120 euro stond! Ik schrik hiervan!
Ik stuur de boeken morgen terug en wil niks meer met jullie te maken hebben. Dit is echt een belachelijk bedrag voor twee boeken!
Ook ik ervaar wat degene laatst in het programma Radar meldde:”De koude douche voor Iddink”.

Het is gek dat je Iddink niet kan mailen! Vandaar dat ik bij jullie terecht kwam.

RMA Beekman

Ik stuur nu de boeken terug en wil helemaal niks betalen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RMA Beekman