Klacht: Afspraken niet nakomen

op 26 januari 2018 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Na veelvuldig bellen door onze aannemer en mailen en bellen door ons nog steeds niet de goede handdoekbeugels gekregen.

Telkens beloven ze terug te bellen maar er komt niets van.

Brugman is echt een waardeloze firma en voor ons was het eens maar nooit meer

Als de goede handdoekbeugels geleverd worden en een tegemoetkoming in de ellende.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 02 februari 2018 om 10:06 geantwoord

Beste heer / mevrouw Crommentuijn,

Het spijt ons enorm dat de levering van het juiste product niet verloopt zoals u uiteraard wel gewenst had. Ik heb navraag gedaan bij mijn collega van het opleverteam en zij vertelde dat de leverancier een terugkoppeling heeft gegeven dat het wel de juist stang is. Nu willen ze graag weten welke radiator u heeft. Hiervoor zal mijn collega u benaderen met de vraag of u bereidt bent om een foto van de radiator te sturen.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Thea Verhoeven - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 02 februari 2018 om 10:09 geantwoord

Duurt gewoon te lang en terugbelafspraken worden niet nagekomen

Reactie van de melder van de klacht Jc1979

5 maanden geleden - Dit is dus niet opgelost Snap niet dat ze gewoon afspraak nakomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jc1979