Klacht: Afspraken niet nakomen..

Familie nederhand op 12 oktober 2020 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Droger besteld op zaterdag. Levering zou zondag zijn stond er vermeld. Op zondag geen enkel bericht. Droger is niet gekomen. Contact gehad met de klantenservice. Heelveel gedoe. Maar maandag avond gingen we mee akkoord. Maandagochtend een berichtje vandaag word hij bezorgd. Half 5 een sms we zijn onderweg. Kwart voor 5 een belletje dat hij niet in de vrachtenwagen stond en dus ook vandaag niet bezorgd kon worden. Weer boos de klanten service gebeld. Die zegt ik kan niks voor u betekenen. Mijn moeder is slecht ter been dus ik ben elke keer heen en weer gereden en eerder van het werk om haar te helpen. Geen compensatie niks niet. Nog steeds geen droger. En nog geen informatie verder.

Ik wil zo snel mogelijk me geld terug met een extra vergoeding!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 21 oktober 2020 om 13:29 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat een ontzettend vervelende situatie. Wij begrijpen dat je baalt. Het verdient ook allemaal geen schoonheidsprijs. Gelukkig heb je uitvoerig contact gehad met onze collega's per e-mail.

Het is opgelost en de compensatie is verstuurd.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Familie nederhand