Klacht: Afspraken niet nagekomen

op 20 april 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

24-3-20 Opzegging ivm verkoop telefonisch gedaan. Bevestiging per e-mail zou volgen. Niet ontvangen.
26-3-20 Telefonisch gevraagd om opzegging om te zetten in wijziging, omdat koper het abonnement wil overnemen. Formulier gedownload en per brievenbuspost verstuurd omdat Ziggo het opzeggen of wijzigen zo moeilijk mogelijk maakt.
1-4-20 Telefonisch navraag gedaan naar status. “In systeem niet zichtbaar”. Ik zou over 10 dagen nog maar eens bellen…
17-4-20 Aanmaning ontvangen wegen niet betalen. Nog altijd geen bevestiging ontvangen. Weer gebeld. Ik zou even in de wacht worden gezet door telefonist. Na ca 10 minuten wachten werd de verbinding door Ziggo verbroken! Nogmaals gebeld. Verhaal opnieuw gedaan want de vorige telefoniste was “niet meer op de vloer”. Er zou op 8 april een brief zijn gestuurd omdat het formulier niet goed zou zijn ingevuld. Deze brief zou naar het aansluitadres zijn gestuurd, terwijl bij Ziggo bekend is dat dit niet mijn correspondentieadres is. Afgesproken dat ik de brief dezelfde dag per e-mail zou ontvangen. Nooit ontvangen.
20-4-20 Deze klacht opgesteld. Betaling uit voorzorg wel gedaan om te voorkomen dat de bewoners van het pand ineens geen aansluiting meer hebben.

Nvt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eahww