Klacht: Afspraken niet na komen leugens, foutieve informatie

op 10 juli 2017 over DigiD in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi ik stelde een vraag aan digiD via twitter,
ze gaven mij verkeerder informatie ik confronteer hun met dat feit.
en vervolgens geen reactie meer,

Ze zeggen binnen 48 uur te reageren maar dat is een leugen ik wacht al meer dan 3 dagen…

Wij hebben uw e-mail ontvangen. Wij beantwoorden uw e-mail zo snel mogelijk.

Dit is ook een leugen, ik heb nu 10 15 van dit soort mails in mijn inbox en ik heb nog steeds geen 1 inhoudelijke reactie

Gewenste Oplossing:

wanneer jullie stoppen met liegen, je afspraken na komen en mijn vragen beantwoord..

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DigiD

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DigiD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nvt1