Klacht: Afspraak Personal trainer

op 24 maart 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste, een tijdje geleden vroeg ik informatie aan een medewerker van basic fit te Mortsel over de kick off ter waarde van 14,99€. Hij vertelde mij dat als je daar een afspraak voor maak bij de Personal trainer te Borsbeek, dat ik dan uitleg krijg over de toestellen en een trainingsschema.

Die raad heb ik opgevolgd. Ik heb een afspraak gemaakt te Borsbeek, daar kreeg ik een hele intake met uitleg over dingen die ik eigenlijk al wist zoals dat aspartaam schadelijk is,dat je best volkoren pasta eet en dergelijke. Op het einde van het gesprek verteld de Personal trainer mij dat het voor 2 sessies 50€ kost… Aangezien ik niet om de uitleg gevraagd heb en geen kick off heb gekregen ook geen trainingsschema wil ik dat niet betalen.
Ik heb dit proberen uit te leggen aan de Personal trainer Roby Verdonk. Als ik hem tijdens het gesprek vertelde dat ik van de kick off kwam kraakte hij dat idee af en probeerde hij mij te manipuleren zodat ik bij hem zou komen en opgevolgd zou worden. Ik weet geen 100 kg, ik hoef niet opgevolgd te worden. Het enige wat ik wou is de kick off… Nu stuurt de trainer dat hij niet gratis werkt dus dat ik 30€ moet betalen en dan een trainingsschema ontvang. Ik vind dit niet oke. Ik voel mij echt gefopt. Ik vind het spijtig dat het zo gelopen is. Maar wat er hier gebeurd is, is niet eerlijk. Dit is onder valse voorwaarden. Gelieve dit recht te zetten. Ik zal waarschijnlijk ook niet de enige persoon zijn die dit meemaakt.

Mvg.

Wellens An-Sofie

Gsm: 0483/45.06.41

Als hier niets aan gedaan word ga ik gerechtelijke stappen ondernemen.

Email: an-sofiewellens@live.be

Ik zou graag krijgen waarvoor ik gekomen ben. Als ik kom voor een actie van 14,99€ dan wil ik dit graag ontvangen. En niet een duurdere rekening krijgen waar ik niet voor heb gevraagd. Ik vind dit niet eerlijk. Ik vind het niet leuk om op zo n manier behandeld te worden.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 25 maart 2016 om 12:50 geantwoord

Beste An-Sofie,

Bedankt voor je bericht.

Ik vind het vervelend om te horen hoe het is gelopen op de club. Ik zie dat jij niet hebt betaald voor de kickstartsessie. Dit hoeft ook niet.

Onze personal trainers zijn zzp-ers en zijn niet in dienst van Basic-Fit. Als jij iets niet wilt betalen dan moet je dat met hen opnemen.

Ik wens je alvast een fijn weekend.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door An-Sofie