Klacht: Afspraak niet nakomen!

Therhailis op 01 maart 2021 over William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering in de categorie Zorginstellingen

Goedemorgen,

Ik heb recht op bezoek 1 uurtje iedere maand met me zoon die zit in 1 pleeggezin. Nou is laaste x dat ik me zoon heb gezien 28 december. Januari was hij ziek. Zou er 1 vervangende bezoek komen. Niet gebeurt. En maand Februari had ik 1 positieve blaastest waardoor ik me zoon niet mocht zien. Maar de afspraak was dan dat oma wel de bezoek kon voortzetten wat zwart op wit staat. Ook niet gebeurt. Me zoon heb t al moeilijk met de bezoeken dat hij bij t pleeggezin vaak onrustig thuis komt dit word alleen erger door 3 maanden geen bezoek te hebben van je ouders en daarna opeens wel.

Thera Gijsbertha

Ik ben tevreden als k zo snel mogelijk 1 nieuwe bezoek regeling krijg en niet pas over 3 weken weer.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering

Heeft op 01 maart 2021 om 08:08 geantwoord

Geachte heer en/of mevrouw,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht van datum 01.03.2021. Wij nemen uw melding uiteraard serieus. Wij hebben uw klacht opgepakt en geregistreerd en nemen contact met u op. Indien u vragen heeft kunt u via het e-mail adres [email protected] contact met ons opnemen.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

Alle klachten die gemeld zijn door Therhailis