Klacht: Afspraak monteur

op 02 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Na een blikseminslag hier in huis te hebben gehad is bijna alles doorgebrand.waaronder. TV.PS4.TELEFOON en de ziggo horizon box en modem.
Na contact te hebben gehad met ziggo ben ik van het kluitje in het riet gestuurd over een nieuwe horizon .
Afspraak monteur gemaakt en dezelfde dag Door ziggo geannuleerd weer bellen nieuwe afspraak gemaakt maar nu een week later zo blijf ik weer kamer cover tv en bellen van ziggo.
Dat bellen heeft mij €35.05 gekost en ik betaal nu voor niets.
Ik weet dat ik het geld wel terug krijg maar dat gaat het niet om ik wil en horizon box en kunnen bellen en gebeld worden.
Ik heb nu meerdere keren met ziggo gebeld ze vinden het erg zoals het gebeurd is maar een oplossing op korte termijn geven ze niet.
Conclusie. Ik zeg mijn abonnement bij ziggo naar jaren trouwe en tevreden klant OP.

Ik ben pas tevreden als ik voor maandag as en horizon box in huis heb een min geld gecrediteerd krijg. Al is dat geld het minst belangrijke het gaat mij om TV KIJKEN EN BELLEN.

Hartelijke groet. B van Dijk

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Barbara van dijk