Klacht: Afspraak

op 03 juni 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 mei telefonisch contact opgenomen met klantenservice BCC voor het maken van nieuwe afspraak. Medewerker klantenservice geeft aan dat zij afspraak maakt voor zaterdag 3 juni. Ik vraag of ik een bevestiging hiervan ontvang. Medewerker geeft aan dat zij naar mijn emailadres zal sturen, nooit iets ontvangen. Vandaag wederom gebeld met klantenservice. Medewerker geeft aan dat er niets is geregistreerd.

Gewenste Oplossing:

Medewerker van vandaag heeft bevestiging gestuurd voor zaterdag 10 juni

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 19 juni 2017 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door bstalder