Klacht: afsluiting telephoon

op 10 mei 2016 over XCLNT in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij zijn bij kpn en niet bij xclnt. wij zijn de gestuurde fakturen, aanmaningen
en dreigen met afsluiting telefoon, zat. ondanks dat wij reageren naar jullie toe en vragen om de opname band krijgen wij hierop geen enkele reactie
op terug. indien de telefoon afgesloten word zullen de kosten op jullie verhaald worden. ik weet niet als maud van eck mij wel eens heeft gezien,maar ik zoek hem persoonlijk op

Gewenste Oplossing:

als wij met rust gelaten word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar XCLNT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door XCLNT in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat XCLNT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XCLNT

Heeft op 23 mei 2016 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bruins Slot,
Naar aanleiding van uw melding op Klacht.nl van 26 april 2016 is inmiddels contact met u geweest en zijn de openstaande facturen voldaan. We beschouwen de melding dan ook als opgelost en sluiten deze af. Mocht u nog vragen hebben, dan horen we dat graag.
Met vriendelijke groet,
Bas, Webcareteam XCLNT

Alle klachten die gemeld zijn door johan bruins slot