Klacht: Afsluiting mobiel

op 26 juni 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de vakantie in Canada hebben wij een 10 juni ernstig ongeluk gehad, en hebben de mobiele telefoon langdurig nodig gehad. Het gevolg hiervan is dat wij 14 juni een s.m.s kregen van tele 2 dat we ruim buiten onze bundel waren gekomen, en dat we zouden worden afgesloten. Dat is direct gebeurd zonder dat we de tijd hadden om actie te kunnen ondernemen. We hebben diezelfde dag € 70 overgemaakt, met de afspraak van tele 2 dat we binnen 3 werk dagen zouden worden aangesloten. Dat is tot op heden toe niet gebeurd een zeer kwalijke zaak. 23 juni eerder over gebeld, vandaag 26 juni wederom. Niemand kan ons duidelijkheid geven , schuiven het op derde af.

Gewenste Oplossing:

Dat we vandaag worden aangesloten, ik heb de mobile nodig.
Zo niet trekken wij ons eigen plan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Telfoongesprek