Klacht: afsluiting

op 20 maart 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds 3 weken zit ik in quarantaine doordat ik ziek ben en in een hoog risicogroep behoor. Zwaar, maar te doen met afleiding als tv en internet om contact met familie en vrienden en hulpverleners te houden. Ik had een betalingsregeling en door dit alles heb ik dus een termijn wat 15-03-2020 verstreken was gemist. Mede door geld dat gestort zou worden bij mij maar vertraagd is door de crisis, kan ik niet het hele bedrag in 1 keer betalen en zonder persoonlijk contact met mij te hebben gehad ben ik sinds gisteravond 21.30 totaal afgesloten van alles. Bellen kon niet meer en via chat op mijn telefoon werd alle meedenken en medewerking geweigerd. Ik had zojuist een medewerker aan de telefoon die het ging bekijken maar werd ineens de verbinding verbroken en nu kan ik geeneens meer bellen zolang niet ALLES betaald is.

Als het opgelost wordt en ik weer internet en tv kan krijgen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht blijvertje

6 maanden geleden - Inmiddels na een hel van een dag ben ik weer aangesloten en heeft Ziggo besloten NIEMAND af te sluiten tijdens deze crisis tot en met 6 april.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door blijvertje