Klacht: Afsluiting

op 13 september 2018 over KPN Vaste Telefonie in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

En de onfatsoenlijke houding van sommige klanten service medewerkers die gewoon zeggen van had u de rekening maar moeten betalen plus het feit dat ze zonder meer de verbinding daarna direct verbreken
Ook de afsluiting is niet netjes deze werd gisteren gezet op 17.58 en om 18.00 sluit de afdeling
Dit is de manier waarop credit risk van kpn werkt
Ik kan dit niet normaal vinden

Gewenste Oplossing:

Dat er direct weer wordt aan gesloten
mijn een schade vergoeding geeft voor het niet kunnen werken
van een bedrag €1600 dat gelijk staat aan uurloon €175 van advocaat omdat ik met advocatuur bezig bent
Mij twee maanden vrij waard van rekeningen en betaling er van
Een excuus aan beid voor de manier waarop de klanten service mij behandeld heeft

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Vaste Telefonie

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Vaste Telefonie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door redcheesehead