Klacht: afsluiting

op 09 augustus 2017 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Ik betaal op het moment dubbel bij oxxio en budget energie en ik heb vandaag met beide contact gehad, Ik ga natuurlijk niet dubbel betalen. Nu dreigt Budget energie per volgende week af te sluiten omdat blijkt dat zij de daadwerkelijke leverancier zijn ( wat ik niet wist).

Mijn vraag is dan ook, omdat ik op het moment niet aan het werk ben door de bouwvak dat ik niet meteen afgesloten word. Want na volgende week kan ik gewoon weer de rekeningen betalen, dat gaat nu helaas al wat moeilijker door dubbele betalingen.

Met vriendelijke groet

Erik Nijkamp

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

1 maand geleden - Beste Erik, Mijn collega heeft inmiddels op 2 telefoonnummers geprobeerd contact met je op te nemen, echter krijgen we bij beide nummers de melding dat het nummer buiten gebruik is. We willen je daarom vragen om telefonisch contact met ons op te nemen. Mijn collega van de klachtenafdeling zal dan je probleem met je bespreken.

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 23 augustus 2017 om 10:10 geantwoord

Beste Erik,

Op vrijdag 18-08-2017 heb je met een collega van de debiteurenafdeling voor de 2e keer een afspraak gemaakt over de betaling. Omdat we zien dat deze afspraak niet is nagekomen zien wij ons genoodzaakt om de procedure voor de afmelding door te zetten. Dit betekent dat wij per 24-08-2017 de levering op je adres stoppen. Je krijgt van ons een e-mail om je meterstanden door te geven. We raden je aan om dit te doen zodat we een correcte eindnota voor je op kunnen maken. Daarnaast willen we je met klem aanraden om met spoed op zoek te gaan naar een andere leverancier om een fysieke afsluiting door de netbeheerder te voorkomen. We sluiten je klachtenproces af. Hiervan ontvang je nog bericht op het bij ons bekende e-mailadres.

We vinden het jammer dat we er niet uit zijn gekomen, en hopen dat je een leverancier zal vinden die beter aansluit bij jouw situatie.

Budget Energie

Alle klachten die gemeld zijn door Erik1677