Klacht: afsluiting

op 09 augustus 2017 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Ik betaal op het moment dubbel bij oxxio en budget energie en ik heb vandaag met beide contact gehad, Ik ga natuurlijk niet dubbel betalen. Nu dreigt Budget energie per volgende week af te sluiten omdat blijkt dat zij de daadwerkelijke leverancier zijn ( wat ik niet wist).

Mijn vraag is dan ook, omdat ik op het moment niet aan het werk ben door de bouwvak dat ik niet meteen afgesloten word. Want na volgende week kan ik gewoon weer de rekeningen betalen, dat gaat nu helaas al wat moeilijker door dubbele betalingen.

Met vriendelijke groet

Erik Nijkamp

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

6 dagen geleden - Beste Erik, Mijn collega heeft inmiddels op 2 telefoonnummers geprobeerd contact met je op te nemen, echter krijgen we bij beide nummers de melding dat het nummer buiten gebruik is. We willen je daarom vragen om telefonisch contact met ons op te nemen. Mijn collega van de klachtenafdeling zal dan je probleem met je bespreken.

Alle klachten die gemeld zijn door Erik1677