Klacht: Afsluiten na tijdige betaling

op 25 september 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks dat er binnen de gestelde termijn betaald is, sluit tele2 toch af. Een dag of 4 voor het verstrijken van de termijn. Betaling is ook al bij hum binnen bevestigde de dame aan de telefoon me.
Maar de afsluiting kwam omdat hun systeem de betaling nog niet goed had verwerkt.
Maar dan nog…. eerder afgesloten dan betaal termijn verstreken was.

Ik vind dit wanprestatie en het deugt voor geen meter.

Gewenste Oplossing:

Per direct een werkende verbinding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annadanny