Klacht: afsluiten energie

op 15 juni 2017 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Ik heb op 11 mei jl telefonisch doorgegeven dat de openstaande rekening van € 244 niet betaald kon worden omdat mijn uitkering niet was gestort. De dame aan de telefoon vertelde mij dat dit geen probleem zou zijn.
Gisteren, 14 juni kreeg ik twee mails. Een over dat ik de € 244 moest betalen en een link naar ideal betaling. De andere was om de meterstanden door te geven omdat Budgetenergie mijn energielevering gaat stoppen.
Vandaag gebeld om te vragen hoe dit kan en om door te geven dat ik 22 mei mijn achterstallige uitkering zal ontvangen, maar de dame aan de telefoon wilde niets van mijn verhaal horen. Ik werd afgesloten en dat was het. Ik kon wel de meterstanden aan haar doorgeven en verder was het klaar!
Ik vind dit erg, erg jammer want ik ben altijd een tevreden klant geweest!

Ik zou tevreden zijn als men mijn contract weer hersteld en de onnodige kosten er ook vanaf haalt. Ik heb netjes gebeld om dit door te geven en ging er ook vanuit dat dit, na mijn telefonisch contact van 11 mei ook geen probleem zou zijn.
Het is geen onwil van mijn kant maar ik kan niets betalen als er geen geld is. Ik heb dit ook netjes doorgegeven meer kon ik ook niet doen. Er is verder ook geen achterstand, de rekening had m.i. ook even doorgeschoven kunnen worden.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Budget Energie

5 dagen geleden - Beste meneer Spaans, Als het goed is heeft 1 van onze medewerkers van de klachtafhandeling inmiddels uw klacht per e-mail beantwoord, en daarna telefonisch nog besproken met uw partner. Helaas zagen wij ons genoodzaakt om bij ons standpunt te blijven.

Reactie van de melder van de klacht jammer123

5 dagen geleden - Zo word je klacht afgehandeld bij Budget energie : Je krijgt een telefoontje dat een van de medewerkers langs komt om de klacht te bespreken. Netjes denk je maar niets is minder waar! Er komt niemand je krijgt een mail waar je niets mee opschiet en vervolgens een telefoontje of je de mail wel snapt. Hallo Budget energie. .ik kan Nederlands lezen en schrijven hoor! Maar iets aan de klacht doen is net iets te moeilijk!!! Zo gaat men daar dus met klachten om. Je dient een klacht in, krijgt een mailtje en daarna een telefoontje of je kunt lezen waarna voor hun de klacht afgedaan is. Schandelijk! !!!!!

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

3 dagen geleden - Beste meneer Spaans, Er is helaas wat miscommunicatie ontstaan in de afhandeling van uw klacht. Het is niet ons beleid om bij klanten langs te gaan voor de afhandeling/bespreking van een klacht. Wij doen dit uitsluitend telefonisch om daarna de oplossing per e-mail aan u te versturen. Ik begrijp dat u liever een andere oplossing had gezien, echter is dat voor ons geen reden om ons standpunt te wijzigen.

Reactie van de melder van de klacht jammer123

3 dagen geleden - Uiteraard niet! Gevalletje miscommunicatie en dat was het dan! Jullie zouden een politieke partij kunnen beginnen die komen er ook zo nee weg toch? Jammer dat de excuses hiervoor nog ontbreken. ..Misschien een leermomentje? Misschien willen jullie ook stoppen met het verzenden van vriendendeals. .Wie wil dat?

Alle klachten die gemeld zijn door jammer123