Klacht: afschrijvingen

op 27 februari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

er word gelld van mijn rekening afgeschreven van tegenrekeningnummer nl37abna0423430890 ik heb hier geen toestemming voor gegeven ik verwacht het afgeschreven geld terug op rek nr nl58ingb0007303076

mvg milan scheele tel 0681214333

als mijn geld is teruggestort

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Adyen

6 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. (support@adyen.com) Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Adyen

3 maanden geleden - Beste Milan, Ik heb geen reactie meer kunnen terugvinden op bovenstaande, kun je laten weten of het probleem opgelost is? Zo niet, zou ik graag meer informatie over de betaling hebben, dan kan ik de betaling achterhalen. Met vriendelijke groet, Arne Barkema Sales Support Adyen Headquarters Simon Carmiggeltstraat 6-50, 5th floor 1011 DJ Amsterdam, The Netherlands

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 01:38 geantwoord

Beste Milan,
Wij hebben geen reactie meer van u vernomen. Hierdoor gaan wij er vanuit dat u voldoende geholpen bent met uw vraag. Mochten er nog onduidelijkheden zijn omtrent een betaling in de toekomst dan kunt u altijd contact opnemen met Adyen over de status van de betaling. Over vragen met betrekking tot de goederen van de transactie raad ik u aan om contact op te nemen met de merchant. Adyen heeft hier namelijk geen inzicht in.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door milan0101