Klacht: afschrijving zonder melding van eind klant

op 14 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Er is €144,99 afgeschreven ik kan mij niet herinneren waar voor dat is

Hoe kan ik gaan waar voor diet geld is afgeschreven

1 Wanneer ik weet aan wie dit is betaald en er ook sprake is van een reële verkoop waar ik goederen voor heb betaald.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 27 juli 2017 om 01:29 geantwoord

Geachte Henri Versteegh,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com