Klacht: afschrijving is spoorloos bij Hollandse nieuwe

op 21 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Mijn vriend heeft zijn mobiel abonnement betaald via Adyen en nu is hij afgesloten zonder zijn schuld en moet ook nog aansluit kosten maken
Elke maand betaald hij trouw
Bewijs opgestuurd enzo
Wij kunnen jullie vertellen dat we klaar zijn met Hollandse nieuwe ,en overstappen naar een ander
Ook zullen wij ervoor zorgen dat ook andere mensen Hollandse nieuwe niet aanbevelen

Los het netjes op met een betrouwbare betaler

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 27 juli 2017 om 01:31 geantwoord

Geachte Rene Beers,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel (Hollandse Nieuwe) waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com