Klacht: Afschrijving €15 klopt niet!

op 22 april 2017 over ING in de categorie Banken

Er word elke maand €15 van mijn bank af gehaald, van een site genaamd winkelenspaar.nl Ik ken deze winkel of site niet eens, maar weet wel dat het gestopt moet worden zo snel mogelijk. Want elke maand €15 voor niks is veel geld!

Ik ben zeer tevreden wanneer de transactie van €15 stopt en er dus niks meer automaties van mijn bank word afgeschreven!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 22 april 2017 om 12:24 geantwoord

Goedemiddag Pewue,

Wat vervelend dat er elke maand €15,- van je Betaalrekening wordt afgeschreven door winkelenspaar.nl. Om deze incasso te annuleren moet je contact opnemen met de incassant. Wat je wel alvast kunt doen is de automatische incasso blokkeren via Mijn ING, zodat er niets meer afgeschreven wordt. Ik ga je uitleggen hoe je dat kunt doen!

Wanneer je inlogt in Mijn ING ga je naar de Oranje balk 'Alles in Mijn ING' -> Betalen -> Incasso's en dan kun je bij het tabblad 'Bedrijven' de incasso van winkelenspaar.nl blokkeren.

Om alles zo volledig mogelijk voor je te maken heb ik ook de link opgezocht van winkelenspaar.nl waar je kunt zien hoe een abonnement bij hun tot stand kan komen en bij vragen daarover kunt je contact met ze opnemen. De contact gegevens staan ook in de link vermeld. Hierbij de link: http://winkelenspaar.nl/Articles/lid_worden_van_winkelen_en_sparen.html.

Ik hoop dat het zo duidelijk is. Mocht je toch nog vragen hebben dan mag je uiteraard altijd met ons chatten via Mijn ING of telefonisch contact met ons opnemen via 020-22 888 88.

Groeten,

Daphne
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Pewue