Klacht: Afschrijving bij Connexion door verkeerd gebruik van poortje

op 26 juli 2017 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdag 5 juli reisde ik met de trein terug van Amersfoort naar Hilversum.
Ik heb gewoon ingecheckt voor deze reis. Bij controle blijkt dat ik niet bij ns maar bij Connexion had ingecheckt. Blijkt n andere kleur poort te hebben. Niet gezien, wist niet van t bestaan af dat er blijkbaar meerdere kleuren poortjes zijn van vervoerders.
Graag ontvang ik €10 retour van u daar dit bedrag is afgeschreven door u.
Bij aankomst Hilversum moest ik, op advies conducteur, twee x door t uitcheckpoortje…vast niet goed begrepen want toen werd ook weer €10 afgeschreven. Nu weet ik niet of dit door u is gedaan of door ns. Zou u mij daar antwoord op kunnen geven? Veel dank.

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik €10 retour op m'n ING rekening. Mogelijk dus €20 zoals boven beschreven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Bär-van der Drift