Klacht: Afschrijving

op 03 april 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Er is ruim € 427 afgeschreven van mijn rekening terwijl ik geen idee heb waar het over gaat. Ik heb nooit aan een veiling meegedaan.

Uiteraard wil ik mijn geld terug en ik wil graag weten hoe dit kan gebeuren.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Adyen

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen. Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Ik hoor het graag als er meer vragen zijn. Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door fransen1