Klacht: Afschrijving

op 20 maart 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb tot mijn grote verbazing gemerkt dat Adyen 10 € per maand afschrijft van mijn bankrekening.

Betaling moet worden stopgezet

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 17:24 geantwoord

Geachte heer Landstra,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

De betaling gaat naar Microsoft voor een Microsoft Office pakket, ik raad je aan om contact op te nemen met Microsoft voor meer informatie over je betaling of het stopzetten van je abonnement.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door nlandstra@gmail.com