Klacht: Afschrijving

op 09 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Onverklaarbare afschrijving van STG. Adyen van 9,99euro.
NL37ABNA0423430890
Europese incasso
SpotifyNL P00CA666EA

Er zijn eerder bestellingen betaald waarin de naam STG. Adyen wordt genoemd. Nooit een probleem geweest.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 27 juli 2017 om 01:28 geantwoord

Geachte Yvonne Cremers,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Met de omschrijving die u ons heeft geleverd kan u achterhalen waar u een account heeft afgesloten, dat is namelijk bij SpotifyNL.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com