Klacht: Afschrijving

op 29 september 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een keer gratis en een keer voor 99 eurocent spotifity gedaan voor mijn dochter!
Dit is niet meer die actie is voorbij en nu hebben ze automatisch 10 euro van mijn rekening afgehouden…zonder mijn toestemming!!!

Gewenste Oplossing:

Niet dus!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 05 oktober 2016 om 09:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van den Bergh,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers.
Adyen is enkel een technische dienstverlener, wij kunnen zelf geen betalingen initiëren, wijzigen of terugboeken.
Voor vragen over uw individuele betalingen kunt u contact opnemen met Spotify.

Met vriendelijke groet,
Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door rolandt18mei